dimecres, 27 de maig del 2009

Correu de Joan Ferrando en el seu viatge cap a l'Índia.

Us havíem dit que quan puguérem establir contacte amb l'amic Joan Ferrando us ho faríem saber. Més avall us enganxem el darrer correu, on ens isnta a que li escrivim, així, la seua adreça electrònica és: oneferrando@yahoo.es i ara el seu correu:

Hola amics. Estic al Mercantour, un parc nacional dels Alps. En dos dies passaré a Itàlia i tinc que dir que França m'ha agradat molt. En baixar dels Pirineus hi ha una terra de colines baixes coronades per xicotets pobles i graciossos "chateaux", prats i taques de bosc. L'oferta turistica possa l'accent en el passat trovadoresc i en l'herència dels càtars, a qui anomenen "els bons homes". La veritat, és que és fàcil imaginar-se allà a Gillem d'Aquitània anar de castell en castell cantant, amb mig somriure, allò de "Farai un vers de dreit nien". Les donzelles es tornarien bojes.
Després he anant passant de parc natural a parc natural i he vist boscos, muntanyes, rius i animals de tota mena. També molts pobles bonics, que aci son mes tranquils que els d'ahi i no tenen tants bars ni comerços, perque la gent no surt tant de casa. Després de l'ultim missatge que vos vaig enviar, a on parlava amb tanta suficiència de l'oratge, la primavera s'em va voler burlar i m'envià els meteors més variats. Pluja, neu, vent i pedra m'acompanyaren unes setmanes, però ara ja el bon temps s'ha establit i comença a fer calor.
La gent francesa ha ressultat ser amabilissima i molt cortés i hospitalària.
El viatge està ressultant molt agradable, variat i profitos. I vos contaria més coses, però es que hui estic esgotat i gens inspirat. Fa dos dies em vaig deixar el fogueret que faig servir per cuinar a una riera a on el vaig treure per caçar un trito ( el teclat francés no permet els accentts aguts ni a les "os" ni a les "is") que volia dibuixar i he tingut que refer una barbaritat de kilometres a tota velocitat per recuperar-lo.
Envieu-me algun missatge de tant en tant que s'agraeixen molt. Joan



Doncs ja ho sabeu, envieu-li algun comentari encoratjador.

1 comentari:

  1. ens alegra tindre noticies del Joan, a més de saber que tot li va be.

    ResponElimina